Son Dakika


Geçtiğimiz yıl yapımı tamamlanan Hayaltepe Sosyal Tesisi hizmete girdi. Açılış töreninde konuşan Belediye Başkanı Ahmet Cin: “Pandemiden dolayı açılışını geç yaptık. Tesisimizin çok güzel olduğunu düşünüyorum, hayırlı olsun.” dedi.
Geçtiğimiz yıl yapımı tamamlanan Hayaltepe Sosyal Tesisi için açılış töreni düzenlendi. Kaymakam Dr. Hülya Kaya, Garnizon Komutanı Tuğamiral Recep Erdinç Yetkin,İlçe Müftüsü Musa Bilgiç, AK Parti İlçe Başkanı Ali Şirin, MHP İlçe Başkanı Yalçın Çolak ve diğer siyasi parti temsilcileriyle muhtarların katıldığı törende konuşan Başkan Ahmet Cin, pandemiye rağmen köy konağından parklara 20’nin üzerinde eseri tamamladıklarını ancak pandemi yasakları nedeniyle açılışlarını ertelemek zorunda olduklarını vurgulayarak “Buranın da açılışını pandemiden dolayı geç yaptık. Tesisimizin çok güzel olduğunu düşünüyorum. Hayırlı olsun.”dedi.