logo

reklam

MASTÖB ANADOLU YAKASI ŞUBESİ 3 OLAĞAN KONGRESİNİ YAPTI BASKANLIGA TEKRAR MEHMET ÇELİK SEÇİLDİ

MASTÖB 3.Genel Kurul toplantısı203091265_2945072015781830_7972443490360372756_n 204040444_2945072082448490_7922286263122116372_n dernek merkezinde yapıldı. Başkanlığa tekrar Mehmet CELİK seçildi. Genel kurul toplantısında bir konuşma yapan Mehmet Çelik şunları söyledi Genel kurulumuzu kazasız belasız yaptık. Malatyamız için İstanbulda olan hemşerilerimiz için genel merkezimiz için hayırlara vesile olmasını diliyorum. Genel kurulumuza katılan üyelerimizi ve yönetim kurulunda bulunan arkadaşlarıma ve mazeretini bildirip gelemeyen arkadaşlarımıza teşekkür ederim. Yalnız genel kurulumuz üzüntülü ve buruk geçmiştir sebebi ise genel kurulumuza 2 hafta kala vefat eden çok değerli eşi benzeri az olan Yönetim kurulu üyemiz ve saymanımız federasyon başkanı ve Ümraniye Malatyalılar Dernek Başkanı değerli Abimiz Mehmet TAŞ’ın üzüntüsünü yaşadık. Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Gönlümüz isterdiki bu genel kurulumuzu güzel neşeli ve sabah kahvaltılı yapmak isterdik. Malesef pandemi nedeniyle yapamadık. İnşallah bir dahaki sefere mutlu neşeli bir şekilde güzel şeylere yönetim kurulu olarak imza atacagiz. Genel kurulumuzun tüm üyelerimize ve hemşerilerimize hayırlara vesile olmasını diliyorum.Tekrar yönetim kurulu arkadaşlarıma başkan olarak beni tercih ettikleri için şahsım adına teşekkür ederim dedi.

Share
#

SENDE YORUM YAZ

9+3 = ?